Jävla budgivning! Men jag ska ha ett nytt skåp iallafall....

Som befarat så gick det alldeles åt helvete med budgivningen på huset vi ville ha.... Precis när vi bestämt oss frö att lägga ett nytt bud dök det upp nån annan tjomme och la ett högre bud än vad vi tänkt oss. Sen drog det iväg till totala fantasisummor..... Så det blev inget hus för oss. Igen! *morr*

Hade innan sett ut ett skåp som skulle ha passat perfekt i huset som vi var intresserade av. Men nu har jag bestämt mig för att köpa skåpet iallafall. Bara för att få någonting iallafall! Så det blir nog att åka och hämta det till veckan. Om jag får med mig några starka och stabila personer förståss. Det var visst väldigt tungt, står på tredje våningen utan hiss.... Jag börjar förstå varför det var så billigt... Men men, jag tror att det kommer att bli jättefint när jag målat om det! Bror har turligt nog införskaffat en färgspruta som jag skulle få låna. Sen ska det fan målas! Vad var det jag sa om att inreda i förebyggande syfte?

Eftermiddagen och kvällen har spenderats i sällskap med släkten, mycket trevligt! Blev på lite bättre humör trots uteblivet husköp. Smörade lite för svågern så att han skulle följa med och bära ned skåpet åt mig, hoppas det hjälpte =)

Imorgon stundar kusinträff! Ska bli riktigt kul. Syster startade en tradition förra året att varje kusin en gång varje år ska vara värd för en kusinträff. Och nu är det dags igen. Först ska vi köra gokart. Inte min starkaste gren, sist jag körde för 10 år sen kom jag näst sist... Frågan är om jag shapat upp mig något sen dess. Fast det finns väl en ära i att komma etta från slutet också…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0