OS-helvetet är över oss......

Försöker sysselsätta mig med något annat eftersom det i princip är omöjligt att få någon som helst kontroll över TV-dosan så länge OS-helvetet pågår! Jag hade alldeles glömt bort hur länge det pågår och att alla tablåer fullkomligen översvämmas av sport, sport SPORT! Måtte detta ta slut snart, annars behöver jag nog ett recept på något starkt lugnande, helst skulle man somna och vakna upp när skiten är över.

Ni har säkert räknat ut att jag inte så överdrivet förtjust i att se vuxna karlar i sparkdräkter (trodde man slutade med sånt vid typ 2 års ålder) som far fram. Dessutom är ingen av dessa sparkdräkter särskilt snyggt designade heller. Vore ju en uppryckning att se "Projekt runway" göra en insats. För det nuvarande utseendet är ju inget annat är rena kräkmedlet!

För att fortsätta dagens gnälltimme måste jag ondgöra mig över min otroligt illojala bil.... Självklart valde den just idag att frysa ihop alldeles, trots att jag pysslat om den med motorvärmare och allt! Jävligt krävande bil det där..... Enda räddningen är förmodligen första hjälpen för bilar i form av ett nytt bilbatteri. Typiskt nog har tanken faktiskt slagit mig innan att införskaffa detta batteri under tidigare kalla dagar, men se, det slank liksom r minnet då det blev lite varmare igen...... Turligt nog har jag en fantastisk kollega som kommer som räddaren i nöden med ett nytt batteri imorgon! Vad vore världen utan alla fantastiska, underbara människor som bara så där löser ett problem åt en?


Kommentarer
Postat av: AnnaLysa

Puss!!! :) Kul att du som jag gått o blivit bloggare! För mig innebär det en hel del ångest eftersom hag inte har begrepp vad man skriver om och inte!!! Samt att jag har en tendens att bli uppslukad till nackdel för mina barn och sär-sambo!

2010-02-23 @ 14:28:45
URL: http://www.aftonbladet/annalysafundilera
Postat av: Anonym

Trivs du här...??? Eller ångest???;) Jag vet inte ens vad man skriver om så jag får väl ge upp innan det började...!!!

2010-02-23 @ 20:11:27
Postat av: zabo

Jag har knappt börjat så jag vet inte :) Får se hur länge det håller, än så länge är det rätt kul :)

2010-02-23 @ 21:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0