Satans avkomma på fultjack

Idag verkar satans avkomma på övervåning fått tag på något extra starkt fultjack... Hur är det möjligt att så små varelser kan avge ett sådan jävla oväsen???? Jag fattar det bara inte. Önskar att någon snygg TV-snickare kunde komma och blåsa in fogskum i hela lägenheten ovanpå. Om det skulle råka befinna sig någon i lägenheten under tiden är jag inte så säker på att jag skulle lägga fingrarna emellan..... Så illa är det. Maken tycker att jag överdriver men det tycker inte jag. Han har för övrigt ett ständigt skotersurr i öronen så det är ju inte så konstigt att han inte hör....

Har surfat på Hemnet och Blocket och som vanligt utan resultat. Har dock hittat ett hus som förbryllar mig. Till synes ett halvruckligt hus, inte renoverat sen hedenhös, ingen utsikt, ingen skog och inget annat lull-lull heller. Och ändå ett överjävligt pris. Jag fattar inte? Har försökt anstränga mina små grå för att hitta någonting som över huvud taget skulle kunna motiverad det priset. Men icke.

Är det jag som är pantad eller har mäklaren rökt något olämpligt? Han kanske har samma langare som djävulsbarnen ovanpå.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0