Att vänta är inte min bästa egenskap....

Nu har vi varit och tittat på huset! Och jag vill flytta in direkt =) Har redan skissat på min inredningsplan, snudd på valt färg på tapeterna samt rivit ut väggar. Allt i min hjärna förståss. Precis som vanligt. Enda kruxet är att vänta tills efter påsk då ägarna ska bestämma sig för pris och annat. Försöker hålla tummarna för att det inte blir något hemnet-fantasi-pris. Typ.

Maken är som vanligt mer cool och funderar inte så mycket förrän han vet mer. Men denna egenskap glömde någon att programmera in i min genpool. Jag fick en överdos av omedelbar behovstillfredsställelse-genen… Så jag fortsätter att fantasiinreda tills något anat kommer och förstör det. Har en plan på en fantastisk walk-in-closet, får se om det någonsin blir verklighet.


Kommentarer
Postat av: Nina

Ha haha Måste oxå fått den genen. Börjar planera så fort det går. Hoppas att ni får ett bra pris på huset.

2010-05-07 @ 11:07:39
Postat av: Zabo

Då är vi ingen vidare kombination =) Men vi måste ju kompensera för våra karlars totala brist på liknande intresse =)

2010-05-07 @ 21:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0