Don´t tell him....

Internet verkar fortfarande lida av sviterna av svininfluensan... Börjar bli ganska less på att det kopplar ner precis då man skrivit klart någonting.... För det kopplar ju inte ner när jag bara slösurfar, nej nej. Den måste känna på sig att jag håller på med något som är meningen att det ska sparas. För då behagar allt sluta fungera. *fnys*

Idag har jag försökt att ringa flera samtal som jag i vanlig ordning skjutit upp. Och sen när ingen svarar kommer jag på att det är en klämfredag då knappast någon är på jobbet. Så samtalen får nog anstå tills efter helgen.

I morgon kommer lille systersonen på besök under dagen. Förmodligen pratar han redan om att han vill se traktorer på datorn. Ett tips till er andra: Visa aldrig en motorintresserad 2-åring att det finns traktorfilmer på internet. You will regret it... Vi får väl se om vi lyckas locka lille herrn med andra aktiviteter också.

Förmodligen kommer svägerskan, svågern och deras lilla pöjk neråt och hälsar på. Kanske de två små liven kan roa varandra. Men svägerskans pojke är mycket mer intresserad av att krama systersonen, känna på hans hår och följa efter honom. Jag behöver knappast påpeka att systersonen är måttligt road av detta. Han brukar mest se på det andra barnet med föraktfull blick och försöka skaka av sig honom då han klänger på ryggen =)

Aj då, detta föranleder den trista insikten att jag måste handla idag... Usch vad tråkigt. Eller så skickar jag maken, det brukar vara ett vinnande koncept =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0