Reinfeldt - hit med en praktikant

Jag vill flytta till en värld där alla människor har hyfs och vett. En värld där saker och ting går att förutsäga utofrån vissa, för alla kända, givna regler. Är det för mycket begärt? Kanske läga att försöka sig på att bygga någon form av världsomvandlare för att komma till detta ställe. Problemet är att jag ite är så hemma på det där micro-macro-kvantfysikområdet. Kanske kan ringa Reinfeldt som kan anordna någon i praktik att hjälpa mig?

Dagens plan var utgång på den lokala puben men nu vet jag inte om jag är så sugen längre. Får se hur det blir under kvällen. Maken har dessutom angripits av den elakartade höstinfluensans och det gör ju inte saken bättre. I.o.fs. får han skylla sig lite själv eftersom han bums skulle ut och dra i en massa sly på skoterleden idag. Han har inte riktigt vett att vara stilla då han är förkyld. Han har i.o.f.s aldrig vett att vara stilla, DAMP-barn som han är. Men som sagt, får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0