Passerat bäst-före-datum?

Jag tror att mitt bäst-före-datum har passerat. Efter träningen idag har jag fått ont i en konstig muskel på baksidan av knät. Hur det gick till, har ju inte ens använt den? Förutom detta lider jag av vissa sviter av inflammationen i armen också. Undrar om skroten tar emot mig? För annars måste jag ju räknas som miljöfarligt avfall och då vet jag inte var jag ska återvinnas....

Var ute med kollegorna igår för middag och bio. Filmen var väl okej. Den var ju svensk så mina förhoppningar var inte alltför höga. Tycker nog att Bill Skarsgård är lite läskig. Får lite yxmördarvibbar av honom, han har så knepiga ögon. Fast jag ser ju yxmördare i varje buske så det kan faktiskt vara inbillning.

Eftersom jag är gräsänka bestod dagens middag av rostade mackor med ost. Middag delux således. Maken brukar ha både det ena och det andra att anmärka på min kosthållning när jag är själv. Tur att det är sista kvällen han jobbar så att han kan utfodra mig ordentligt imorgon. P

å lördag blir det släktsammankomst för att titta på det senaste tillskottet. Har varit och inhandlat en välkomstpresent till pyret idag, hoppas att den blir uppskattad. I övrigt får vi se vad som händer i helgen, det brukar ju alltid dyka upp något att göra. För om vi inte gör något finns det en överhängande risk att maken får dampanfall igen och det är ett öde värre än döden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0