Tillfälligt besök eller mindre-galen-än-zabo?

Visst är det konstigt att ju mer man förberett sig, desto mer förändras saker och ting? Hade en väldigt bra plan på jobbet idag, men helt plötsligt var allt något annat. Förvisso blev det bättre i slutändan ändå. Men konstigt är det. Som om det beror på beredskapsnivån hur bra det går. För jag kan nästan lova att om jag inte förberett mig så hade det gått rakt åt helvete. Bara för att det kan liksom.

Har varit och besökt systersonen idag. Vart tog min mosterälskande myspojke vägen? Istället mötte jag en pojke som var mer vild än tam och som kallade mig för "gamm-moster" hela kvällen *fnys* När han skulle ge mig en godnattkram fick jag en blöt puss a-la-splatter istället. Som tur är, är systersonen bara tre år så han kommer undan med det.

Idag blev jag väldigt nyfiken på vilka som faktiskt läser den här bloggen. Antingen är det ett gäng återkommande galningar som måste få bevis på att de är mindre galna än mig, och på så sätt kunna gå vidare med sin dag. Liksom ”jamen den där knasiga Zabo går ju omkring alldeles fri och ledig, alltså kan inte jag komma i fråga för mentalsjukhuset. För de har väl inte datorer som de kan blogga på där?” Eller så ramlar folk in bara hipp som happ, blir avskräckta och kommer inte igen.

Så kom igen - vem är du? Och vilken kategori tillhör du?


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag läser den...:)

2010-11-23 @ 14:59:44
Postat av: Zabo

Frågan är då om galenskapen ligger i generna eller inte????? =)

2010-11-23 @ 15:13:37
Postat av: Nina

Jag är inne då och då, men bara när datorn är på ;) Jag orkar ju inte slå igång den. Får så ont i händerna :)

2010-11-23 @ 20:04:41
Postat av: Zabo

Ont i händerna???? Du förstår väl att uttrycket "slå på" menar att man trycker på knappen, inte manglar på med knytnävarna? =)

2010-11-23 @ 22:50:18
Postat av: Tapetorkestern

Jag tillhör kategorin "fullständigt normal trots att väldigt få andra är det". Din blogg tillhör kategorin "bloggar jag läser för att försäkra mig om att alla bloggare inte är dumma i huvet".

Postat av: Zabo

Haha, tur att vi två tror att vi driver "normala" bloggar då =) Så slipper vi göra oss omaket att förändra oss, det räcker att de andra gör det =) Och lite galen ska man nog vara, det är bra för hälsan =)

2010-12-10 @ 21:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0