Nudist låter som en bra idé

Har varit gräsänka denna vecka eftersom maken jobbar kväll. Och trist nog ska han göra det nästa vecka också.... Fast det brukar ju vara ett utomordentligt skäl till att besöka familj och vänner för att snylta middag =) Så slipper man laga själv. Det är ett husmorstips att ta vara på!

Har insett att det är knappt tre månader kvar tills kära syster yster gifter sig och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Som vanligt när man går i affären så är allting sytt för människor som uppenbarligen har en heeelt annan kroppsform än vad jag har. Eller annan smak. Eller annan plånbok. Brukar inte finnas så mycket som matchar vad jag letar efter. Kanske skulle fundera över att konvertera till nudismen? Verkar ju enkelt och sorglöst. Att aldrig behöva fundera på vad man ska ha på sig. Eller ens behöva trängas med andra för att köpa de förbaskade kläderna. Fast jag kanske ska vänta tills det blir sommar, är nog fortfarande för kallt för "the full monty" just nu....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0