Snart är det bröllop

Känns som att det varit en hektiskt vecka med saker att göra varje dag. Dessutom går det som vanligt inte att lita på internetuppkopplingen, så de få gånger jag haft tid att surfa har det inte gått.....

Igår var vi hos svägesrkan och svåger för att hjälpa till att sjösätta deras båt. Svägerskan och hennes mamma hade fullt upp med att se på kronprinsessans bröllop. Jag har lite svårt att förstå det ofantliga ståhej det blivit kring detta bröllop. Visst, det var kul att se när gästerna anlände enbart för att det var roligt att titta på de olika klänningarna. Men sen var det väl inte så mycket att hurra för? Jag menar, se på själva vigselakten var väl inte så särdels spännande? Säger jag som nästan tycket att min egen vigselakt blev lite långdragen..... (men bara nästan...)

Så jag kanske inte ska uttala mig om sega vigselakter.... Om två veckor är det dags att bevista min systers bröllop. Mycket att göra inför dess och jag försöker hjälpa till så gott det går. Jag hade nästan glömt hur mycket detaljer det finns att gå igenom inför ett bröllop =)

Idag ska jag försöka ta det lungt och slöa lite framför TV:n eller kanske läsa lite i boken. Tror inte att det är lönt att köpa dagens tidining eftersom det förmodligen inte kommer att stå mycket annat i den idag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0