Pensionär? Int då.....

Den fantastiska frun slår till igen - idag har jag diskat. *golfapplåder* Och för att toppa det hela har jag också vikt tvätt. Nu har jag gjort bort mina husmoderssysslor för hela mars månad. Och på den internationella kvinnodagen av alla dagar. Det kom jag på nu. *fnys* Inte så feministiskt va? Fast å andra sidan kan man se det som att jag gör det idag eftersom jag inte gör det så många andra dagar på året. Allt handlar väl om hur man definierar saker =)

Funderar över om vädret inte ska bestämma sig snart hur det ska ha det. För ca en vecka sedan var det 15 minusgrader, idag typ 5 plus. Hur kan det svänga så mycket på bara en vecka? Nåja, solen skiner ju idag så man får väl nöja sig någon gång. Fastän man vet att det kommer att frysa på och bli halt istället för att asfalten tinar fram. Usch, låter verkligen som en gammal skinntorr pensionär. En kollega har redan delat in mig i det facket eftersom jag tittar på TV-program som "Halv åtta hos mig" och "Let´s dance". Samt att jag har en liten tanthund och en katt. Fast nämnda kollega har vissa DAMP-drag så jag skulle inte lita allt för mycket på vad hon säger...... För man kan inte vara pensionär om man äter chips och dricker Coca-Cola till frukost. Så det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0