Restylane och tandblekning - idag lät det som en fantastisk idé

Sist jag var i stan kunde jag inte undvika att gå in på Glitter, en av de mest fantastiska affärerna i världen. Jag blir helt förtrollad av allt bling och allt som glittrar. Maken suckade och fnös över min facination för alla örhängen, halsband, ringar etc etc. Jag gillar sådana krafs-smycken för då behöver man inte ta särskilt väl hand om dem och det gör inget om man tappar bort dem -bara ännu en anledning att köpa nya!

Jag kunde efter mycket om och men besluta mig för att köpa ett par fantastiska örhängen i form av stora silverstjärnor. Jag fullkomligt älskar stora örhängen, the bigger the better. Tyckte att dessa stjärnor andades rock och hardcore. Trodde jag ja....

När jag hade dem på jobbet frågade en tjej om det var första advent redan? Vadå? undrade jag? "Jo men du har ju adventsstjärnor i öronen. Det ser nästan lite ut som julgranspynt". *humpf* Här går man och tror att man är lite cool sådär och så visar det sig att man ser ut som en julgran.... *fnys*

Köpte en Ameliatidning idag och var precis på ett sådant mottagligt humör som redaktören helst vill att man ska vara. Ni vet när man tycker att det låter som en lysande idé med Restylane och genast gogglar om de erbjuder behandlingar i närheten. Eller ser en länk till en hemsida som säljer hemmakit för tandblekning. Och allt smink! Vilken tur att man inte får tag i allt här ute i bushen, för annars hade jag lätt bränt en månadslön på allt detta. You´re worth it tänker jag för mig själv. Men icke, det fick duga med ett nytt lager nagellack. Glamoröst va? Bush-glamoröst iallafall....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0