En spion kan sitta i buskarna

Då var man gräsänka igen... Maken är på vift utomlands för att kolla på någon maskin och väntas hem sent imorgon kväll. Så jag får allt se till att roa mig själv jag. Gårdagens kväll spenderades i gymmet tillsammans med kollegan. Det var rätt länge sen nu och vi måste nog göra en uppstramning om jag ska ha någon bodybuilderkropp lagom till beach 2011. Med den här takten är det nog vettigare att tänka på beach 2045.....

Kvällen kommer att spenderas hemma hos en kollega tillsammans med andra trevliga kollegor. Eftersom jag är en efterrättsfascist så deklarerade jag högt att jag skulle ta hand om efterrätten. För annars vet man ju inte vad man får. Bäst att ta det säkra före det osäkra och ordna den själv. En av kollegorna noterade syrligt att det var väl enklast att ställa fram en skål med vispgrädde och ett bär till mig. Konstigt nog insinuerade hon att jag och småbarn har liknande smak vad det gäller mat och efterrätter. *fnys*

I övrigt har vi en överaskning på lut för kollegan och vi får väl se om den går hem. Efetrsom risken för spionage är överhängande kan jag tyvärr inte delge er den överraskningen riktigt än. Kanske imorgon om ni har tur . Men tills dess är uppgiften tyvärr hemligstämplad för utomstående.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0