Vad var det jag sa....

Idag känns det som att jag återgått till mitt normala, lata, tillstånd. Har inte gjort särskilt många knop idag utan har mest legat i hammocken och njutit av solen. Men ikväll krävs det en förhöjd aktivitetsnivå eftersom jag ska ta mig an det fortsatta arbetet med skåpet. Typiskt nog hade inte spacklet torkat ordenltigt utan spruckit istället. Jag skyllde på brorsan för det var han som spacklat..... Jag skulle aldrig spackla så dåligt......

I brist på saker att göra letade jag och brorsans flickvän efter andra saker att måla. Fick nog lite psykosdrag där och började dra i både det ena och det andra =) Jag såg en jättefin pall som brors flickvän hade. Jag föreslog att den skulle målas svart den också. Sagt och gjort, nu är den också målad=) Måste sända ett stort tack till brorsans svärmor som skänkte mig en jättefin spegel! Den är numera också svart =) Men den kommer att passa perfekt på skåpet!

Vad var det jag sa?? Det skulle bli en kvasi-inredningsblogg av det hela.... Måste skärpa mig nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0