Annonsörer som inte svarar borde bötfällas

Det borde vara förbjudet att först lägga ut en annons på Blocket och sen inte svara i telefon då man ringer! Hittade ett mycket intressant hus på nätet igår och jag ringde glad i hågen till annonsören. Inget svar alls. Hepp, ringer väl senare då tänkte jag. Men fortfarande inget svar. Vad är det för elak människa som gör så?? Och jag som har så satans kort tålamod att jag vil veta och göra alt på en gång!!

Igår var vi hos broder och firade hans födelsedag vilket var mycket trevligt. Jag brukar normalt inte gilla smödrgåstårta så där överdrivet mycket, men denna fick väl godkänt. Men jag missänker att det var brorsans sambo som komponerat den....

Idag sken solen och jag tänkte först att det skulle vara skönt med en promenad. Men sen tittade jag på termomentern som visade på -14 grader. Och vips gick det över. Då var det inte alls intressant att gå ut. Inte ens hunden tycker att det är speciellt spännande att gå ut så då kan jag med gott samvete stanna inne.

Såg på Aftonbladet att Robin Collin svarade på olika frågor kring trafikvett och vilka skumma saker folk håller på med i trafiken. Som vanligt kan man konstatera att med lite sunt förnuft så skulle en heln del irritation undvikas om det fanns. Och en hel del olyckor förstås. Vilken tur då att jag är en sån trafikvirituos att jag aldrig utsätter mina medtrafikanter för obehag....... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0