Finfredagskampanj nästa

Datorn gjorde en kort vända åter till livet för att sedan definitivt brinna upp. Maken har nu beställt nya delar så förhoppningsvis kan man surfa hemma igen. Konstigt det där med datorn, snacka om ett skapat behov. Inte var man tvungen att spana på nätet 17 gånger om dagen för säg 10-15 år sedan. Men nu är det en livsuppehållande faktor. Jag rinktigt känner hur det kliar i fingrarna att få surfa och sen inser jag - just det ja, det går ju inte. Vad tusan gjorde man i reklampauserna tidigare??

Idag är det fredag och det ska bli skönt med helg. Tidigare hade vi en s.k Finfredag på jobbet vilket var riktigt roligt. Främst var det en dag att använda alla fina skor folk har som vanligtvis inte lämpar sig i vår jobbmiljö. Men på fredagar släpptes skovansinnet lös och det var både färg och klackar gällde. Eftersom jag ser ut som Maud Olofsson på fyllan om jag går i klackskor fick jag hitta egna varianter. Något lite snyggare klädesplagg eller extra stora örhängen funkade det också. Ska driva en kampanj för att återinföra Finfredag på jobbet!

För en gång skull har vi inget inplanerat för helgen. Som om du läser detta och känner att du vill göra en insats och främja Zabos sociala behov - give me a call.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad sägs om att bjuda på 35/36 års middag...?

2011-01-14 @ 14:24:37
Postat av: Zabo

Haha, det är ju ett bra alternativ =) Ska kolla med gamla, äckliga 36-åringen =)

2011-01-14 @ 15:36:17
Postat av: //Remington

Lägg dig på rygg och låt stressen lämna kroppen. En vacker promenad i mogondagens sol gör dig gott. //Remington

2011-01-14 @ 20:53:25
Postat av: Zabo

Remington: Jag - promenera? Du vet ju hur lat jag är =)

2011-01-17 @ 10:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0