Jag och Frankenstein - lika som bär

I morse vaknade jag av vår håriga byracka skällde av hjärtans lust. Troligen p.g.a att grannen gick i trapphuset. Eller så hörde hon i syne eller något liknande, det är inte helt otippat. Men sen var det helt omöjligt att somna om. Vilket absolut inte är likt mig. Jag brukar kunna sova även om det är jordbävning rakt under sängen. Att somna på kvällen kan vara ett svårare projket, men sova på morgonen är jag mästare på.

Under eftermiddagen kom svågern och lilleman och lileman var aktiv som vanligt. Mest intressant är som vanligt hunden som han ska följa efter och skälla på. Jag skrattade när han upptäckte katten som låg i fönstret och sov. Lilleman knatade fram, sträckte upp ett pekfinger och pekade på katten och fråga "Voff?2 och tittade på mig. Nä, det är en kattm mjaou, svarade jag. Aha! tycktes den lille tänka. Sen gick han runt och jamade ett tag istället =)

Vi får se om det blir något skoterväder imorgon, det ser ju inte direkt lovande ut just nu. Brukar inte vara så underhållande att åka skoter i snöstorm... Annars kan säker jag och lilleman roa oss medan de andra åker skoter.

Nu ska jag fortsätta titta på ett plastikoperationsprogram jag börjat kolla på. Märkligt nog tycker man alltid att man är i desperat behov av en total makeover när man ser på sådana program. Fast det kan ju ha att göra med kirurgernas sätt att framställa människor som Frankesteins monster som absolut måste opereras, annars kan de leve sitt liv på cirkus. Typ. Och ja, det är ett amerikanskt program.. What else?

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

Disktrasor är som elefanter, dom följer inte riktigt order ! =)

2011-01-07 @ 21:45:47
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0