Tics och teambuilding - ingen guldstjärna till Zabo

Teambulidingen blev som jag befarat inte så särskilt upplysande. Visst var det väl intressanta saker som han tog upp, men till vilken nytta egentligen? Hur mycket kan man egentligen teambuilda på en eftermiddag? Sen blir det ju inte bättre av att vi satt på hårda stolar och mina DAMP-drag visade sig under föreläsningen..... Jag har ett märkligt tics att jag måste sitta och skaka på högefoten när jag blir uttråkad/rastlös. Alternativt byta sittställning 48 gånger i minuten. Förmodligen ger det inget plus i teambulidingboken men vad fan......

I dag var det tänkt att jag och kollegan skulle återuppta vår träning i nya lokaler. Vi hade varit så pass seriösa att vi bokat instruktör och allt. Men inte hjälpte det. instruktören har tydligen insjuknat och det gjorde även min motivation idag. Så jag övertalade kollegan om att vi skulle börja vårt nya liv lite senare bara. Kanske på torsdag istället?

Eftersom jag även planerat in en after work med kollegorna blev instruktörens plötsliga sjukdom tämligen läglig. Då slipper jag stressa mellan träning och afterworkande. Sweet. Men eftersom det inte börjar förrän kl 18 så är jag ju tvungen att hitta på något tills dess. Alltså gå på stan. Men kom ihåg - jag blev tvingad. Så det så.

Så - mot HM! =)


Kommentarer
Postat av: Rolf Remington

Zabo på After work? Jo nog är hon tvingad alltid!

2011-03-01 @ 18:06:54
URL: http://rolfremington.wordpress.com/
Postat av: Anna-Karin

skrattar...Du är ju för Roli´!



Men Du....erkänn att du hade en bra Teamkamrat med dig under em!:)

2011-03-01 @ 20:11:35
Postat av: Zabo

Anna-Karin: Det var ju min eamkamrat som vägde upp den tråkiga dagen ;) Annars hade jag lämnat bygget långt tidigare =)



Remington: Afterworken kände jag mig inte tvingad till, dock var jag tvungen att handla lite. Eller som vi säger hemmavid - jag gatt handla! =)

2011-03-02 @ 16:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0