En bild säger mer än 1000 ord

Kunde inte låta bli att skratta då jag läste en artikel på Aftonbladet. Läste om 78-åringen som blev misshandlad på en parkeringsplats i Landskrona. Självklart är ju just det mycket tragiskt. Det komiska var att rubriken basunerade ut "DE sluter upp mot våldet" Och så har de en bild på - en Hells Angelsmedlem. Hur tänkte bildsättaren där? "Jo men Hells Angels är ju fredsälskande våldsmotståndare. Klart vi ska slänga in en bild på dem också för att visa att de är gulliga små moppegossar" Eller?

Idag insåg jag att jag måste ta och fixa till håret på något sätt. Just nu har jag någon konstig, onämnbar frisyr som spretar lite som den vill. Inte ens hårspray räddar mig längre. Och färgen är någon suspekt nyans, något mot "Knäcke-häxa no 7"-hållet. Snart ringer Svinto och vill ha mig som modell på deras förpackning.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det är väl aldrig fel med ett "extraknäck" inför den kommande sommaren sen är det väl så att det går till en viss gräns för förfallet tills man inte kan falla längre, och då kan man få tid att vänja sig med sitt "nya jag" el nått. skit i det, vovven gillar dig ändå:-p

2010-04-06 @ 19:14:18
Postat av: zabo

Haha, hoppas de betalar bra bara!!

2010-04-07 @ 13:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0