Håller tummarna för att det inte blir surlingon


Har precis kommit hem från ett besök hos syster och systerson. Kommer innanför dörren och känner lukten av nystädat. Det är en av de bästa lukter som finns. Och ännu bättre luktar det då man inte varit tvungen att städa själv. Maken slutade tydligen tidigare idag och har under tiden jag latat mig hos syster, städat hela lägenheten. Nu är han och handlar helgens mat också. Min fantastiska man =)

Hoppas på att det ska bli sol i helgen, har varit ett riktigt skitväder hela veckan hittills. Saknar att åka ut med skotern, gräva ned sig i en snödriva och sitta i solen hela dagen. Kanske blir någon sådan tur, svåger och svägerska kommer nog ned med lillpojken. Han måste väl också börja tränas i tid i skoteråkningens sköna konst antar jag. Förmodligen blir det också en middag hos svärföräldrarna med långväga släktingar. Hoppas bara jag slipper "surlingon" till efterrätt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0