Puckovaccin någon?

Gud vad jag är trött på alla puckon som alldeles löst och ledigt springer runt här i världen. Skit i att låsa in Tomas Quick, jag lovar att det finns värre dårar att hålla koll på och som skapar desto mer oreda. Vilka puckon pratar jag om tänker du? Ja välj själv. Det finns ju en hel ocean att ösa ur på den fronten.

Tyvärr verkar puckona trivas i flock, för de har en förmåga att attackera sina offer i hjorder. Inte ett pucko i taget, det kanske man hade kunnat hantera på ett något så när moget och vuxet sätt. Men vad ska man göra då de fått rabies allihopa och fullkomligt öser in? Där ni Pharmacia, hitta ett vaccin mot dem så ska ni se att ni fixar kvartalsvinsten.

Datorn verkar iallafall ha kurerat sig från svininfluensan. Men återfall sägs ju vara vanliga så jag ropar inte hej ännu.....

Nu måste jag uppbåda någon motivation till att krångla mig in i duschen då födelsedagskalas hos min ärade fader står på agendan ikväll. Sen ska jag se på "Så ska det låta" som en annan pensionär.


Kommentarer
Postat av: veronika

Hoho frun ;)Är det okej att jag länkar till dig från min blogg?? Kram veronika!!

2010-04-24 @ 08:34:25
URL: http://lillansvardag.blogg.se/
Postat av: zabo

Hej du! Länge sen sist =) Länka på du, jag var in och kikade, att du ynglat av dig så pass =) Hälsa familjen!/ Kram

2010-04-24 @ 13:29:52
Postat av: veronika

Haha låter bra det ; )) Kram

2010-04-24 @ 21:10:01
URL: http://lillansvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0