Jag är ett bloggmongo....

Är det bara jag som saknar en "gör-det-själv-broshyr" för bloggandet? Alltså, är det meningen att man ska fatta allting hur man gör bara så där? Jag fattar tex inte hur jag ska göra för att kommentera de kommentarer jag fått till inläggen? Just nu har jag löst det genom att gå in på min egen blogg och skriva kommentarer. Verkar ju lite omvänt, eller hur? Dessutom lägger de sig inte i ordning då....

Och inte finns det något stavningsprogram heller... eller? Har då inte hittat något, utan får nog vara noga med stavningen. Är ju själv en attans språkpolis så det skulle ju skada min image om jag stavar som en kratta.... Jaja, får väl fortsätta att söka vidare svar på mina frågor. Om någon har något tips mottages det tacksamt!

*googlar och ser vad som händer*

Kommentarer
Postat av: //Remington

Skriv i Word, kopiera och klistra in. Säger en man med erfarenhet. //Remington

2010-02-27 @ 22:22:18
URL: http://metrobloggen.se/rolfremington
Postat av: zabo

Men se Remington, du har både hittat hit och har ett värdefullt råd på vägen =) Måste kanske prova det. Har du något bra råd hur man får tyst på grannungar också? Jag tänker att din bössa kanske kan komma väl till hands.....?

2010-02-27 @ 22:24:06
Postat av: Emma

Kanske Johan kan hjälpa dig:)

2010-02-28 @ 12:27:11
Postat av: zabo

Emma: Johan, alla bloggmongos räddare :) Konsulterade hans syster istället (hon hade ju blogg.se förut), fanns nog ingen sån funktion verkar det som.....

2010-02-28 @ 15:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0