Sol!!!

Jäklar vilket fint väder det är idag! Blir nog en runda senare under dagen. - 12 säger mätaren, hoppas det inte börjar blåsa bara. Hunden söker upp alla solfläckar den kan och ligger och solar sig. Ser ganska skönt ut =) Skulle nog bli hund i mitt nästa liv, bara äta, sova och leka hela dagarna. Inget att bekymra sig över alls. Ja, om man ska vara hund, ska man ju naturligtvis hamna hos någon relativt shysst människa. Vore ju inte särskilt skoj att bo hos nån djurplågare som låter en sova i en kall hundkoja..... Måste nog jobba lite på karmat om jag ska bli hund..... =)

Nu är det dags att försöka käka något!


Kommentarer
Postat av: AnnaLysa

Själv vill jag bli katt...sover 17 timmar/dygn...dreglar på dem de vill äga ifred...kelar bara med utvalda...leker och gör absolut inget de inte själva vill...äter råttor o kattmat...hmm....ne....jag får bli vindsnurra istället!!!

2010-02-24 @ 20:29:56
Postat av: Anonym

Att jag inte tänkte på att bli katt? Låter ju MYCKET bättre! Förutom det där med råttor och kattmat då.... Fast å andra sidan, är hudmat så lattjo då? Nee... Men hundar äter ju kakor...? Får nog tänka över om det är värt att bättra på karman...

2010-02-24 @ 20:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0