Mina ben fungerar - vem kunde tro det?

Imorgon blir det till att försöka skaka liv i sig tidigt. Ska hjälpa syrran att möblera och duka inför bröllopet, hjälpa svägerskan att sätta upp fotogrejjer och allt annat som måste göras en dag som denna. Misstänker att jag kommer att vara lite mör i huvudet imorgon kväll....

Idag var jag, för första gången på mycket länge, ute på en promenad! Konstigt hur lusten att promenera bara kunde överfalla en så där... Trodde inte att jag tyckte om sånt längre =) Men tydligen så. Skönt med lagomt varmt väder, solglajjer på och musik i öronen. Då gick det oväntat lätt. Käka jordgubbar sen så dagen får anses lyckad då.

Kommer att vara ledig fyra veckor framöver., det känns inte helt fel måste jag säga. Hoppas på bra väder i sommar och många båtturer, grillkvällar och häng med kompisar. Kanske ska jag också kolla in var träskmänniskorna har för sig under semestern =)

Ser på Facebook att det bara sprutar ut bäbisar till höger och vänster. Som tur är verkar det vara tjejernas tur nu. Tycker att det varit väl mycket pojkar som fötts den senaste tiden. Så det behövs lite girls för att kompensera det!

Nu ska jag PRO:a mig och lösa korsord i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0