Min obefintliga kärlek till teknikens värld

Gud vad less jag är på min s.k bil, alias traktorn! Nu är det något fel på turbon igen. Måste vara nått glapp för när jag stänger av den fungerar den igen, mystiskt nog. Tyvärr är det inte riktigt dags för bilhimlen, eller rostdöden, så maken får kommenderas ut och luska ut vad det är för fel.

Fast det verkar inte som att jag och maskiner har några passionerade kärleksrelationer direkt... Skulle fixa med kopiatorn i förra veckan och det blev bara strul hela tiden. Hur drygt är det då man måste öppna varenda jävla upptänklig lucka för att komma åt pappersstoppet? Kändes som att jag plockat ner kopiatorn i molekyler till slut… Och dessutom efter ca vart 10:e papper... *morr* Jag är snarare den där elaka typen som skrattar mordiskt då mekaniska/tekniska saker krossas i en plåtpress. Dö, dö dö!! *mohaha*

Tror jag kommer att dra på mig träningsvärk i armen/handen idag... Har suttit och vikt en massa festprogram och min kropp är tydligen inte van vid sånt. Ont gör det nu iallafall, undra om det betyder att man börjar bli gammal? Fast allt är ju relativt här i världen....

Imorgon ska jag träffa systersonen igen. Hoppas att mitt blåmärke sen sist lagt sig något. Systersonen tyckte att det var en kul ide att leka kamikazepilot på mig när jag låg i soffan, intet ont anandes.... Blev blå på höften iallafall, även fast den lille nästan ramlade ihop av skratt, så roligt var det tydligen. =) Undra vad det blir imorgon? Palestinsk självmordsbombare? Bådar inte gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0