Nöff nöff.....

Har lyckats bränna mig en del i solen idag märker jag.... Har antagit någon grisrosa färg med vissa inslag av rött. Men det gör inte ont så nån tur ska man väl ha. Frågan är om det är så snyggt? Jag planerade ju att pressa i solen idag eftersom det är bröllop på lördag. Och då vill jag vara brun. Inte vit. Men inte heller rosa. Hoppas det tonar ned sig något tills dess.....

I övrigt har det varit en lat dag, har gjort lite och ingenting. Har varit en sväng till brorsan för att kolla av lite saker inför bröllopet. Allt verkar vara i sin ordning, skönt nog.

Imorgon ska det visst bli regn igen men det passar ganska bra när jag ska vara arbetsmyra. Planerar sen att åka och försöka klippa min käre far. Får väl se hur det går, jag är inge vidare bra på det. Tar med mig trimmern, det kan väl inte bli värre än vad det redan är....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0