Nu - röd, imorgon - brun?

Äntligen har solen återvänt efter flera dagars moln och kyla. Har t.o.m invigt min nya bikini och kunnat sola två dagar i rda, inte illa. Förhoppningsvis avtar den smått röda färgen jag förskaffat mig och att den blir brun istället. 

I helgen var vi på dop när ett par kompisar döpte sin lille son. På inbjudan stod det att det skulle serveras lättare förtäring efter dopet. Förmodligen kaffe och smörgåstårta antog vi. Men när vi kommer dit såg det ut som att all upptänklig mat i världen rymt från affären, tillagat sig och lagt upp sig på tallrikar. Så mycket för "lättare förtäring" =) Vår planerade grillkväll hos syrran blev något senarelagd, vi åt väl middag vid 21.00 ungefär.

Imorgon ksa jag göra comeback som arbetsmyra, får väl se hur det går. Hoppas röda mattan är utrullad. Internet är fortfarande opålitligt så nu postar jag detta......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0