Shopoholic?

Har haft en väldigt glamorös uppgift idag. Nämligen att stavningskontrollera. Helt frivilligt ska jag tillägga, gick mest runt och rotade i en massa skit och blev less på det. Men jag kan verkligen bli galen på det helt värdelösa stavningsprogrammet! För det är ju dumt att använda sig av Words, ett av de bästa programmen som finns. Neeej, vi måste uppfinna ett nytt! För det är ju meningen att vi ska svära över sånt. That´s how it works.

Trevligt att surra lite med kollegorna igen, det var länge sedan. Men de verkar ha insjuknat svårt i gravidsjukan. Vart jag än såg putade det ut magar. Och tydligen är det bara pojkar som föds nu för tiden. Jag sa till svägerskan att det nästan vore bäst om hennes pojke blev gay, då finns de ju fler att välja på än om han blir hetero. För det finns ju typ en tjej på 10 killar. Inga bra odds.

Har varit och handlat på stan idag, IGEN! Tror att jag börjar utveckla ett beroende..... Jag som knappt handlat kläder förr har bränt X antal kronor på bara några veckor. Hur ska detta sluta? Fast jag får ursäkta mig med att det var billigt. Jag menar, en snygg kjol för 50 spänn, är det inte brottsligt att inte köpa då?

Håller på och försöker planera midsommar tillsammans med svägerskan. Äntligen är det klart med vart vi ska husera, alltid något. Men innan dess ska jag vara barnvakt åt svägerskans lille pojk nästa helg. Då ska han och jag lata oss i solen =)

Mycket på gång just nu, man kan nästa tro att det börjar bli sommar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0