En helg utan telefon - fullt möjligt

Har spenderat en helg i stugan utan fungerande telefoner, el eller rinnande vatten. Skönt och avslappnande på ett märkligt vis. I vanliga fall kan jag inte gå utanför dörren utan att kontrollera att jag har mobilen med mig. Men i stugan är det mest skönt att inget sånt fungerar där. Ström går att få genom att använda elverket, till systersonens förtret. Då fungerade ju inte TV när det inte var påslaget…. Han väntade länge och väl på sin far, men inte för att han längtade. Nej eftersom fadern kunde ”laga” TV: n =)

Synd på vädret, har mest varit en vit dimma hela helgen och ingen sol =( Dock var det trevliga sällskapet en humörhöjare. Synd bara att de alltid var vakna så attans tidigt.....

Nu har jag packat upp alla saker så nu ska jag lägga mig på soffan och läsa i boken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0