Vädersnack = pensionärssnack

Förhoppningsvis minskar maskinparken med ett fordon idag! Maken håller precis på och förevisar någon stackare den gamla skotern. Visst är det märkligt att nämnda skoter tidigare fått en hel hög med tillmälen över hur dålig den var. Men jag ser maken genom fönstret och kan nästan höra hur han prisar maskinens gudomlighet i lössnö. Vips blev det den bästa skotern på marknaden. Allt går att sälja - även gamla skotrar. =)

Annars har inte så mycket hänt under dagen. Plöjer igenom en deckarserie en kär vän lånat mig, så något har jag att göra. Solen sken under en period under dagen men det ser mörkt ut inför morgondagen... Får se hur helgen artar sig. Och dit är det ju bara fyra dagar till.. Vilken pensionär jag är! Pratar om vädret i helgen! Det är ju om hundra år! Shit, måste göra någon uppryckning, annars kommer jag att sluta på byns symöten och diskutera vilken varp som är bäst till vävning... (varp är ärligt talat det enda ord jag kan... Men tänk om det blir fler!! Huvva...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0