Dräpande kommentar


Idag har jag fyllt kvoten för minst ett halvårs hushållsarbete framöver! Minns inte när jag dammsugade OCH torkade golven sist! Samt fixade med middagen. Men det var ju tvunget då jag väntade celebert besök. Har haft en ruskigt trevlig kväll med en kompis idag.

Gårdagen var inte heller illa, den spenderades hemma hos syster yster med vänner. Vännerna har en bäbis på några månader och syrran ville promt ha en bild på systersonen och bäbisen. Efter mycket pock kunde han gå med på att lägga sig bredvid bäbisen. Då syrran förslog att han också skulle krama bäbisen tittade systersonen skeptiskt upp. "Jag tror inte det" svarade han lakoniskt och gick därifrån. Dräpande kommentar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0