Personal shopper - ett potentiellt heltidsjobb

Äntligen har jag lyckats lösa kläddilemmat till min systers bröllop! Var och handlade idag och hittade ovanligt mycket kläder som passade =) Har nog aldrig hänt förut att jag lyckats handla så mycket på en och samma gång. Hade en kompis med mig som jag erbjöd tjänsten som min personal shopper. Hon ska tänka över erbjudandet. Hon såg viss svårighet att försöja sig på det på heltid. Men jag och min garderob behöver diverse övertidstimmar inom den sektorn just nu.

Ringde till maken tidigare ikväll för at berätta om mina fantastiak fynd. Han lät inte lika begistrad men det kan bero påå att han satt i kundmöte i England. Hmmm, kände mig lite som en desperate housewife som måste jha full koll på maken haha! Ska nog låta honom vara ifred från mina shopping historier.

Imorgon ska jag på 1-årskalas. Svägerskans lille plutt är redan ett år gammal! Det påminner mig om att jag måste slå in hans present idag, det har jag i vanlig ordning skjutit upp =) Ska bli riktigt trevligt att också träffa andra personer som jag sällan får möjlighet att träffa. Så jag ser fram emot en rolig dag/kväll imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0