Vitaminbristen kryper närmare...

Jag blir galen på det här jävla internet som aldrig fungerar... Har dock räknat ut att man kan få det att fungera under en kortare period om man drar ur sladden till den där mackapären som tar emot signalerna. Varför det fungerar vet jag inte, bara att det gör det. Jag är pragmatisk. Men det är rätt tröttsamt i längden att springa in i vardagsrummet varje gång. Får väl se det som bonusmotion.....

Lyckades pevla mig iväg till affären idag innan det stängde. Men min varukorg kan mest jämföras med vad en 10-åring skulle handla om de fick fritt spelrum. Inget nyttigt, all sugar. Hmmm tur att maken kommer hem innan  jag får vitaminbrist. Tror inte det finns vitaminer i Trocca trots att den är gjord på fruktsaft....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0