Förbannade egoistiska idioter

Man upphör aldrig att förvånas. Jag hade mer tilltro till det svenska folket än vad jag borde ha haft. Men tydligen har 50% av befolkningen insjuknat i masspsykos och röstat fram alliansen igen. En masspsykos, som till skillnad från andra sjukdomar, kommer att premieras av alliansen. Jag förundras över att Sverige befolkas av ett folk som är så fullkomligt egoistiska att de enbart ser till sin egen plånbok. Som tycker att 1000 kronor mer i plånboken (om de har tur) är mer värt än att sjuka människor får ett värdigt liv. Att fattiga barn också får åka på semester. Att gamla människor ska beskattas lika som arbetande. Att döende människor inte ska tvingas ut i jobb. Nice.

Ja, jag är redigt förbannad! Förbannad på de idioter som sätter sin egen välfärd före den gemensamma solidariteten. Om någon allianskramare läser detta och blir förbannad - Det. Skiter. Jag. I. Fullständigt. Ni har gjort mig förbannad i 4 år och ska tydligen fortsätta med det i 4 år till. Jag föraktar er egoism, er individualism och ert kortsiktiga tänkande. Jag känner avsky inför er ideologi om att de som har minst ska straffas hårdast. Jag hatar att ni är beredda att ta stöd av SD, allt i maktens nman. Fy fan för er.

Grattis till er egoistiska människor som röstat på alliansen. Nu har ni råd med en extra bit oxfilé på lördag. Men glöm bara inte bort att skicka ett tackkort till cancersjuka Maria som är döende och ändå inte räknas som sjuk i alliansens system. Det är nämligen hon som betalar er extra bit oxfilé. Hoppas att den smakar gott.

Kommentarer
Postat av: Tapetorkestern

Min taktfulla ton var bara trött och chockad. Din är den som talar sanning. Fyfan för folk, säger jag bara.Vad gör man?

Postat av: Zabo

Ja vad fan gör man? Drogar sig i 4 år för att förhoppningsvis vakna i ett vettigare Sverige? Mest skrämmande av allt är att SD fått mer röster och är större än vänsterpartiet. Vart fan är vi på väg??

2010-09-20 @ 12:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0