Voodoosvininfluensan?

Har precis proppat i mig chips som uppladdning inför kvällen debatt på tv. Får väl se om man kan se på den utan att uttala diverse voodooförbannelser över alliansen.... Men Mådan går aldrig säker. P.s, om hon får någon mysiskt sjukdom så var det nog inte meningen, på riktigt, att det skulle bli så. Men en släng av svininfluensan eller nått kan hon gott ha.....

Har varit på gymmet med kollegan idag. Kändes lite mer idag som att vi faktiskt fattade vad vi höll på med. Förra gången gick den mesta tidet åt till att försöka klura ut vilken muskelgrupp varje maskin fokuserade på och framför allt hur maskinerna fungerade. Blev lite fundersam förra gången då vi insåg att vi tränade ryggen i en magmaskin..... Men alla lösningar är ju bra, utom de dåliga. Vårt optimistiska program är att vi ska träna två gånger i veckan. Jag återkommer då vi faktiskt lyckats med det!

Funderar över vad jag ska hitta på i morgon då maken befinner sig långväga ifrån för att prata fackligt arbete. Skulle behöva både städa och tvätta, men jag får se om jag lyckas uppbåda kraft till det. Ett mer lockande alternativ är ju att ligga på soffan hela dagen och läsa bok. Tufft val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0