Dagens husmorsutmärkelse

Dagens husmorsutmärkelse går till (trumvirvel) - Zabo!
Motiveringen lyder:

"Med ett fantastiskt ögonmått och en inneboende känsla för stil, har den tävlande lyckats skapa ett historiskt minnesmonument inom sömnadshistorien. Den tävlande har med enbart hjälp av sin trogna Phaff, frambringat gardiner för esteternas estet"

Eller nä. Kanske inte. Men jag har iallafall sytt gardiner. Så pass mycket kan jag ståta med. Tyvärr fattas det en del attiraljer för att de ska kunna färdigställas helt. Så det blir att ta en tur in i någon syaffär i morgon. Damerna som pysslar med stickning och liknande på jobbet kan säkert ge mig en rekommendation om var jag ska gå.

 

Nu ska jag äta kanelbullar så nu blir det inget mer skrivet. Som sagt, min hjärna klarar bara av en sak åt gången….




Kommentarer
Postat av: //Remington

Nomineringen var inte den sämsta! Bra jobbat Zabo. //Remington

2011-02-25 @ 21:57:08
URL: http://metrobloggen.se/rolfremington
Postat av: Zabo

Tyvärr ställde mönsterpassningen till det så nu ligger jag efter lik förbannat.... morr

2011-03-02 @ 16:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0