Ett glömskt, intelligensbefriat miffo = Zabo

Jag lyckas aldrig komma ihåg lösenordet till min egen blogg. Vad säger det om mig? Att jag borde välja ett enklare lösenord? Att jag borde genomgå en demensundersökning? Eller att jag helt enkelt inte klarar av en sådan intellektuell sak som att minnas bokstäver och siffror i en given kombination? *suck*

Idag har jag, för att säga det själv, varit jävligt effektiv på jobbet. Betade av saker i en flygande fläng utan alla de där svackorna som man oftast får under delar av dagen. Ni vet - typ 8.45 är den en kvart kvar till fika och då börjar man fundera över om det är värt att påbörja något nytt innan man ska gå på fika. Samma sak vid 11.45 och 14.00. Men just idag passade alla saker ihop med nästan en överjordisk precision. Kan säga att det inte händer speciellt ofta.

Märkligt vad jag delar in dagen i fika/matpass? Fast det kan ju bero på att jag är en snaskare av rang. Så min hjärna blir helt upptagen och försatt i väntläge då det finns en chans att äta på något. Som just nu t.ex. Nu käkar jag morötter med vitlöksdipp och vips - möjligheten till ett något så när intelligent blogginlägg - down the drain.

Men för att göra ett uppehåll i snaskandet kan jag återge om den stora husexpeditionen i helgen. Som tidigare läsare vet, hade vi hittat en husannons som gjorde oss nyfikna. Men när vi väl tittat på huset insåg vi att det inte var något för oss. Förvisso var det renoverat. Men på aningen fler ställen samtidigt än vad jag väntat mig. Och dessutom en extra touch att nästan ingen av renoveringarna var färdigställda. Ägarna hade visst många idéer. Men det kan ju vara en idé att bli klar med något någon gång också. Bara ett tips liksom.

Husjakten går vidare - samma tid, samma kanal. Over and out.


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag kommer vara bänkad framför den nya såpan :)

2011-02-21 @ 21:13:31
Postat av: Zabo

Haha, undrar om utfallet blir bättre ju fler tittare det blir?? flina

2011-02-21 @ 22:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0