Zabo - den nyaste rullatormodellen

4 inlägg på nästan tre veckor - kan ju inte räknas som något highscore direkt..... Skärpning? Jag skyller på det opålitliga internet som min make påstår att vi ska ha. Jag vet inte om vi egentligen sitter på ett modem och maken bara inbillat mig att vi har bredband? För hastigheten är just nu densamma.....

Igår återupptog jag och kollegan vår träning efter ett långt uppehåll. Uppehållet berodde naturligtvis inte på att vi är lata eller något liknande. Absolut inte. Tydligen hade några små ligister tagit sig in i gymmet och levt rövare så de var i behov av renovering. Men nu är vi på banan igen. Mystiskt nog har jag inte så mycket träningsvärk idag. Undrar om det blir värre imorgon.....

Gårdagen ägnades mest åt att driva med en gammal inventarie till arbetskamrat igår. Jag och en kollega hade väldans roligt på Faceboook åt gamlingen så vi får se om han haft fram förstoringsglaset och läst allt vi skrivit än. Drevet fortsätter eftersom gamlingen instruerat en annan, intet ont anandes, kollega att tagga en bild av en rullator med mitt namn. It´s pay backtime..... Men men, man får väl så roligt som man gör sig.

Idag kom en kollega som slutat på avslutningsfika. Hon är den enda person jag känner som är en värre gottegris än mig. Så naturligtvis fick hon en liten låda med godis med sig på färden. Frågan är vem jag ska sukta efter fika tillsammans med nu? Alla är så politiskt korrekta (alternativt utrustade med bättre karaktär) så de låtsas aldrig om att de undrar vad det blir för fika. Jag får vara sockerpsykot alldeles för mig själv hädanefter.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag undrar alltid vad det ska bli för fika. Hade jag varit på jobbet hade jag suktat tillsammans med dig, for sure! Dessvärre lider jag nu av så kallad bättre karaktär (vi får hoppas det är snabbt övergående).

/Sofia

2011-02-03 @ 20:34:26
URL: http://bloggfia.wordpress.com
Postat av: Zabo

Frågan är om du kvalar in i sockerligan längre, nu när du gått och skaffat dig karaktär =) Jag försöker ibland att tänka på att jag ska försöka att inte framstå som värsta gluffot - men det misslyckas alltid =)

2011-02-03 @ 21:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0