Gillar fika = bra människa

Nu måste jag betecknas som en sydrottning. Jag har nämligen, alldeles på egen hand, lyckats sy ihop en tygväska. Typiskt nog krånglade kabeln mellan kameran och datorn så ni får inte se underverket. Men den finns på riktigt, ska bevisa det i bilder då kabeln behagar samarbeta med mig.

Idag hade jag en facklig träff med en socionomkollega som inte har det alltför muntert. Jag hade snokat reda på att kollegan fyllde år så jag köpte en grodbakelse och satte ett ljus i bakelse som födelsedagstårta. Jag tror att den blev uppskattade. Vad var då meningen med denna lilla anekdot? Jo för att bevisa för alla tvivlare där ute - jag är en god människa, innerst inne. Så det så.

I helgen ser det ut att bli prima skoterväder. Sol och +3 grader, kan det bli bättre? Måste ladda upp med gofika inför skotersafarin och kanske någon korvsnutt eller så. För det vet vi ju alla - det är ju fikat som är det viktigaste. Det är ett tips om du vill bedöma en människas inre godhet. Gillar fika = bra människa. Gillar inte fika = dålig människa. Just så enkelt är det. Här är ytterligare ett bevis på att jag är en ytterst bra människa, enligt min egen, högst vetenskapliga, teori.


Kommentarer
Postat av: FowZie - Felicia Aulén

Delta i stjärnjakten du med! Visst du vinner inte några tillfredsställelser, men kanske något du kan glädja sig åt!

- läs mer på bloggen! :)

2011-03-20 @ 12:51:47
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0