Kalsonginfo

Jag känner mig lite som gamfolket när jag säger det här, men jag gör det ändå - veckorna går så infernaliskt fort. Ena dagen är det måndag för att nästa dag vara fredag. Hur går det där till? Är det ett tecken på att man blir gammal eller finns det någon vetenskaplig teori om att sånt händer ibland i summa med ett visst antal givna parametrar.....?

Har varit och tränat med kollegan idag. När vi först kom dit verkade halva stan också kommit på samma tanke. Inte ett endaste ledigt skåp hade de. Så vi intog en nyttig middag bestående av strips och beasås i väntan på att få bränna några kalorier. Det var ingen bra idé. Det kändes som att jag hade strips i halsen hela träningen.....

Idag har jag och chefen gått skyddsrond på jobbet. Rätt intressant, har aldrig haft äran att vara med på någon tidigare. Eller så kan det bero på att det inte gjorts någon skyddsrond sedan jag började för 5 år sedan. Men nu är det iallafall på gång, alltid något.

Var hos syrran igår och passade systersonen medan de sportade. När vi skulle ta på pyjamasen sa systersonen "när jag blir större får jag sova i kalsongerna" och syftade då på att han slipper blöjan. "Ja, när du blir lika stor som pappa får du sova i kalsongerna" svarade jag. "Men pappa sover inte i kalsonger!" utbrast den lille då. Hmm, to much information kanske? =)

Nu har grannen igång son mongomobil till fordon igen, vore kanske en bra idé att skaffa en ljuddämpare till den kanske? Tips från coachen bara.


Kommentarer
Postat av: veronika

Hur är läget med dig då?? Vi kanske ska och surra lite nån dag, var ju längesedan nu : ) Kram

2011-03-23 @ 08:56:15
URL: http://lillansvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0