Semelvärdig - helt utan ironi

Jag ska bli bjuden på semlor av kollegor idag med motiveringen att jag var så fantastisk och tystlåten. Jag undviker naturligtvis att se den underliggande ironin i det hela och tar istället till mig bedömningen om min person - ordagrant. Jag säger som Kaj Pollack - du väljer själv hur du vill uppfatta saker. Så jag uppfattar mig själv som semle-värdig idag.

Dag ett av Voltarenkletande har snart gått men än känner jag ingen större förbättring. Ska dessutom träna ikväll, så jag får nog undvika att använda armarna. Tyvärr är det lite svårare att göra det i jobbet. Här är det liksom en förutsättning att ha två fungerande armar, även om man inte kan tro det om en kontorsråtta. Det är förbaskat ansträngande för armarna att skriva på tagentbord ska ni veta. Och nu är jag inte ironisk. Jag hoppas att ni väljer att uppfatta det så också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0